5/2/09

"Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΣ"



Πριν ήμουν βωξίτης .
Τώρα είμαι το αλουμίνιο και χρησιμοποιούμαι περισσότερο από όλα τα άλλα μέταλλα ,με εξαίρεση το σίδερο ,αλλά η εξόρυξη μου γίνεται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές . Ανακαλύφθηκα την δεκαετία του 1820.
Η παραγωγή μου είναι πολύ δαπανηρή και επιβαρύνει το περιβάλλον . Φτιάχνομαι από ένα μέταλλο που λέγεται βωξίτης ,ο οποίος αφθονεί στα τροπικά δάση .
Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι τα κοιτάσματα βωξίτη θα εξαντληθούν μετά από 50-100 χρόνια.Επείδη για την απομόνωσή μου από το βωξίτη ,χρειάζονται χημικές διεργασίες ,ο ατμοσφαιρικός αέρας μολύνεται.
Η μεγαλύτερη ποσότητά μου χρησιμοποιείται στην βιομηχανία ποτών.
Το 1987 η βιομηχανία αλουμινίου ξεκίνησε ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης στο Μπέρμιγχαμ της Βρετανίας και στους πρώτους 18 μήνες μαζεύτηκαν στην πόλη 150 τόνοι μετάλλου.


η εργασία αυτή γράφηκε στα πλαίσια της ενημέρωσης μας απο το ΚΠΕ Λαυρίου, σαν παιχνίδι
η ομάδα του κ Αλουμίνιου: Άννα, Σωτηρία, Ελευθερία, Δέσποινα


Δεν υπάρχουν σχόλια: