30/1/10

η ιστορία του μικρού γλόμπου Ναλάμπη .




Εμένα με λένε Ναλάμπη.
Είμαι γλόμπος.
Η οικογένειά μου αποτελείται από 1.000.000 γιατί μόνο τόσοι λίγοι δημιουργήθηκαν εκείνη την ημέρα από τις βιομηχανίες της χώρας. Είμαι το τελευταίο μέλος της οικογενείας και κανένας δεν μου δίνει σημασία.

Από την αρχή της ζωής μου ήμουν άτυχος γιατί πάντα με χρησιμοποιούσαν για να αντικαταστήσω άλλους.
Συνέχεια έλεγα να αλλάξει κάτι και να που είμαι πολύ κοντά.
Ο ιδιοκτήτης μου, ο Γιώργος, πρέπει να φτιάξει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα για το σχολείο.
Πήρε τον Μπαταριάκια, δύο Καλωδίους και τον Διακοπτάκια από το super market.
Ακόμα, πήρε και τον Ταβλάκια.
Πρώτα χρησιμοποίησε τον Κολλίτσα και συνέδεσε τον Μπαταριάκια με τον Ταβλάκια.
Στη συνέχεια, συνέδεσε τους Καλωδίους και τον Διακοπτάκια με τον ίδιο τρόπο το ένα δίπλα στο άλλο και στο τέλος να κλείνει.
Τελικά κερδίσαμε!
Ο Γιώργος κέρδισε τον διαγωνισμό και εγώ το βραβείο του πιο δυνατού λαμπτήρα!

Τέλος ένα πράγμα που κατάλαβα είναι ότι αν θες να καταφέρεις κάτι, θα το καταφέρεις όπως και αν είσαι..


Βασίλης Κ.
Γ'1

Δεν υπάρχουν σχόλια: