3/5/11

Μεσόγειος .

***


38 .





***
ποιο οφείλει να είναι το στοίχημα όταν ξεκινάς μια ομαδική εργασία στο σχολείο;
νομίζω πως δεν έχω μία μόνο απάντηση...
ξεκινώντας το μάθημα της Γεωγραφίας Β' γυμνασίου, το σχετικό με την Μεσόγειο, το μοναδικό που είχα κατά νου ήταν να υλοποιήσω ένα τρόπο διδασκαλίας του μέσω του γνωστού στους παλιούς, τραγουδιού Μεσόγειος, του Δημήτρη Χριστοδούλου όπως μας είχε υποδειχθεί απο τις συγγραφείς του παλιού βιβλίου της Γεωγραφίας

η αρχική μου διάθεση μπερδεύτηκε με την επιθυμία μου να φιάξω ένα βίντεο σχετικό με το τραγούδι, το οποίο και έπραξα χρησιμοποιώντας φωτογραφίες των καλών διαδικτυακών φίλων μου, Ερμή Κασάπη, Γιάννη Δ. Καρνεσιώτη, Νικήτα Διαμαντή
δύο οι προσπάθειες!
στο 2ο βίντεο μια φωτογραφία του Βράχου της Ακρόπολης, απο τον φωτογράφο Σπύρο Μελετζή

αναλύοντας με τη βοήθεια των παιδιών μέσα στην τάξη τους στίχους του τραγουδιού, σκέφτηκα πως το θέμα προσφέρεται και για μια πολύ πλατειά διαθεματική εργασία...
έτσι, το αρχικό μετατράπηκε σταδιακά σε μια διαθεματική εργασία η οποία διαμορφώνεται απευθείας σε διαδικτυακό περιβάλλον (wiki), με την διαδραστική συμμετοχή των μαθητών

το εγχείρημα είναι φιλόδοξο κι οι συνθήκες, συγκυρίες, δεν μας ευνόησαν
σημαίνει πως δεν είμαι σίγουρη για το αν και πότε θα το κλείσουμε.. αυτό όμως δεν πολυπειράζει! έτσι δεν είναι; αρκεί ο απολογισμός της χρονιάς να περιλαμβάνει μια σχετική δραστηριότητα, ευχαρίστηση κι αποκόμιση γνώσεων κι όχι μόνο σε επίπεδο μαθήματος αποκλειστικά...

όχι;..




μπορείτε να δείτε το περιβάλλον που εργαζόμαστε και τη πορεία της δραστηριότητάς μας, πατώντας επάνω στη φωτογραφία...




***


Δεν υπάρχουν σχόλια: