30/4/08

για πιο λόγο διαβάζω .




  • Εγώ διαβάζω για να μπορέσω να έχω τις βάσεις έτσι ώστε στο λύκειο να μου φανούν όχικαι τόσο δύσκολα τα πράγματα. Διαβάζω γιατί θέλω να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει και χώρια αυτό το σχολείο είναι σα δουλειά. Οι υποχρεώσεις μου είναι να έρχομαι διαβασμένος όπως πρέπει να τηρώ και τους κανονισμούς στη δουλειά. Επίσης είναι γνώσεις οι οποίες ή θα σου χρειαστούν ή έτσι κι αλλιώς η γνώση δε βλάπτει.


  • Προσωπικά συχαίνομαι το διάβασμα, είναι ότι χειρότερο μου έχει συμβεί, αλλά ξέροντας το ότι το να διαβάσω είναι σωστό, πειθαρχώ στον εαυτό μου να κάνω το σωστό καιόχι ότιμου αρέσει. Στο νήπειο τίποτα δεν είχαμε να διαβάσουμε και ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση ήρθαν όλες οι υποχρεώσεις. Γι αυτό μισώ το διάβασμα αλλά με πειθαρχώ να διαβάσω. Αν δεν κοπιάσεις δεν κερδίζεις τίποτα. Έτσι λοιπόν κοπιάζω. Όσο κοπιάζω τώρα περισσότερο θα κοπιάσω στο λύκειο, αλλά το διάβασμα μιας και το μισώ, διαβάζω σωστά έτσι όπως να το μαθαίνω και να το καταλαβαίνω το μάθημα μιας που δε θέλω ας κερδίσω και κάτι.



Iron Maiden.

Δεν υπάρχουν σχόλια: