7/5/08

γιατί δεν διαβάζω...


κατά τη γνώμη μου, θεωρώ πως διαβάζω εκεί που χρειάζεται αλά για να πω την αλήθεια, μερικές φορές αισθάνομαι μετά απο το φροντιστήριο ή όταν κάνω καμιά βόλτα ή ακούω μουσική, δεν έχω διάθεση καθόλου για τίποτε άλλο!

Άλλες φορές όμως, όταν έχω όρεξη για να γράψω (γιατί για να πω την αλήθεια, πρώτα θέλω να γράφω και μετά να διαβάζω, πιστεύω πως με αυτό τον τρόπο θα τα θυμάμαι καλύτερα και θα έχω χρόνο) επίσης δν αγχώνομαι για το γράψιμο που θα 'χω μετά το διάβασμα. Η γνώμη μου είναι πως έχει διαφορά το διάβασμα απο το γράψιμο. Άλλα παιδιά όμως έχουν διαφορετική γνώμη απο μένα. Εκτός απο αυτό, όταν δεν γράφω (πχ. αρχαία) νιώθω τύψεις για τον εαυτό μου γιατί παρακολουθώ τους υπόλοιπους συμμαθητές μου και αναρωτιέμαι γιατί ναμην κάτσω για ένα τέταρτο το πολύ να γράψω μια και δυο ασκήσεις (ανάλογα) παρά να αισθάνομαι τύψεις...

Τέλος, δν μπορώ να πω πως είμαι και τουρίστρια στο μάθημα ή ανέστητη για να πω πως δν διαβάζω στο σπίτι μου, ακόμα και για μια ώρα!!


Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: