7/5/08

για πιο λόγο δεν διαβάζω!

Δεν είναι ότι δεν διαβάζω.
Διαβάζω αλλά όχι και τόσο όσο θαπρεπε
γιατι?
Είναι μερικά πράγματα στο σπίτι όπου νιώθεις λίγο πίεση δηλαδή σκέφτομαι τα οικογενειακά μου προβλήματα και ξεχνιέμαι, ή πάω να διαβάσω και δεν μπορώ. Νομ.ιζω πως δεν θα κάνω κάτι με αυτό στην οικογένεια μου δηλαδή δεν θα λύσω το πρόβλημα που έχω. Αλλά άμα βάλω πείσμα και κάτσω και διαβάσω θα γίνω πολύ καλός στα μαθήματα μου.
Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω καμι'ά βοήθεια στο να με βοηθάει και να μου σηκώνει το ηθικό.
Και έτσι έρχομαι αδιάβαστος και στα μαθήματα και παίρνω 9, 11, 12
Αυτό που χρειάζομαι είναι λίγο βοήθεια.
Τέλος.





Διονύσης Αγγελόπουλος.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΟΝΩ ΣΑΥΤΟ ΠΟΥΛΕΣ ΑΜΑ ΠΕΙΣ ΣΤΙΝ ΕΙΚΟΓΕΝΙΑΣΟΥ ΝΑΣΕ ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝ ΙΣΟΣ ΑΛΑΞΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΤΕΣ ΘΑΔΕΙΣ ΑΛΑΓΗ.ΤΑΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΣΕ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΜΕΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣΟΥ.