30/4/08

για πιο λόγο διαβάζω .




  • Εγώ διαβάζω για να μπορέσω να έχω τις βάσεις έτσι ώστε στο λύκειο να μου φανούν όχικαι τόσο δύσκολα τα πράγματα. Διαβάζω γιατί θέλω να κάνω τη δουλειά που μου αρέσει και χώρια αυτό το σχολείο είναι σα δουλειά. Οι υποχρεώσεις μου είναι να έρχομαι διαβασμένος όπως πρέπει να τηρώ και τους κανονισμούς στη δουλειά. Επίσης είναι γνώσεις οι οποίες ή θα σου χρειαστούν ή έτσι κι αλλιώς η γνώση δε βλάπτει.


  • Προσωπικά συχαίνομαι το διάβασμα, είναι ότι χειρότερο μου έχει συμβεί, αλλά ξέροντας το ότι το να διαβάσω είναι σωστό, πειθαρχώ στον εαυτό μου να κάνω το σωστό καιόχι ότιμου αρέσει. Στο νήπειο τίποτα δεν είχαμε να διαβάσουμε και ξαφνικά χωρίς καμιά προειδοποίηση ήρθαν όλες οι υποχρεώσεις. Γι αυτό μισώ το διάβασμα αλλά με πειθαρχώ να διαβάσω. Αν δεν κοπιάσεις δεν κερδίζεις τίποτα. Έτσι λοιπόν κοπιάζω. Όσο κοπιάζω τώρα περισσότερο θα κοπιάσω στο λύκειο, αλλά το διάβασμα μιας και το μισώ, διαβάζω σωστά έτσι όπως να το μαθαίνω και να το καταλαβαίνω το μάθημα μιας που δε θέλω ας κερδίσω και κάτι.



Iron Maiden.

17/4/08

Ζητώ τον λόγο.




Γιατί δεν διαβάζω.



Οι περισσότεροι μαθητές όχι μόνο του σχολείου μου αλλά και των ευρύτερων περιοχών της Ελλάδας, γυρνώντας από το Γυμνάσιο τους δεν έχουνπρώτη προτεραιότητα τους το διάβασμα αλλά συνήθως την ξεκούραση και την τηλεόραση ή τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτή τη στάση που κρατάνε δεν την καταδικάζω βέβαια, καθώς και εγώ με την σειράμου δεν συνηθίζω να περνάω το χρόνομου διαβάζοντας.

Με μένα γίνεται κάτι παράξενο. Ενώ στην πρώτη και δευτέρα Γυμνασίου προσπαθούσα με τον τρόπο μου να διαβάσω, καθώς νόμιζα ότι το Γυμνάσιο είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο και η αφετηρία για κάτι που θα γίνει στο μέλλον, τώρα τελευταία το βρίσκω βαρετό να κάθεσαι αμίλητος σε ένα γραφείο και να διαβάζεις π.χ. Χημεία που είναι και πολύ δυσνόητη και έτσι προτιμώ να ξοδεύω το χρόνο μου βλέποντας τηλεόραση ή βγαίνοντας με φιλαράκια για καφεδάκι.

Επιπλέον, ένας σημαντικός παράγοντας που κάνει τους μαθητές να μην θέλουν να διαβάσουν είναι οι καθηγητές, το σχολικό περιβάλλον και το μαθητικό επίπεδο. Με αυτό που λέω εννοώ ότι δεν ασκούν και την απαραίτητη πίεση οικαθηγητές στους μαθητές ώστε να διαβάζουν για την επόμενη μέρα.
Επίσης, το γεγονός ότι τα περισσότερα παιδιά της τάξης μου δεν ασχολούνται με το διάβασμα και το επίπεδο της τάξης είναι μικρό για τα φυσιολογικά δεδομένα, επηρεάζει τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισής μου για το σχολικό διάβασμα.

Γιάννης Καραμίχος.

11/4/08

με αποδείξεις.




ποιος είπε πως οι διευθυντές δεν δουλεύουν σκληρα;




μια ανάσα ξεκούρασης κι επόπτευση του χώρου






και αρσιβαρίστες χωρίς αναβολικά!!!! οι καθηγητές μας




ο κύριος Αρώνης πειραματιζόμενος στη βιωματική μέθοδο μάθησης
η διαδρομή ενός freesbie και η στάση του σώματος..!!!


10/4/08

τσιγαρα - διαφημισεις



εργασία στα πλαίσια του μαθήματος της Βιολογίας



"...να μελετήσετε τον τρόπο με τον οποίο προβάλλουν το προϊόν, δηλαδή τα μέσα που χρησιμοποιούν...."






Ο στόχος της διαφήμισης είναι να πειστούν περισσότερα άτομα και να γίνουν ή να παραμείνουν αγοραστές του συγκεκριμένου προϊόντος.

Για τον λόγο αυτό, η διαφήμιση προβάλει την ικανοποίηση απο την απόλαυση ενός τσιγάρου για ανθρώπους που εργάζονται σκληρά.

Η αφίσα μας δείχνει έναν ανδρα που έχει ορατά σημάδια κούρασης στο προσωπό του και καθώς έχει φτάσει στο τέλος της σκληρής εργασίας του, απολαμβάνει ένα τσιγάρο, που θα τον βοηθήσει να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί.

Η μάρκα του προϊόντος που είναι γραμμένη με μεγάλα γράμματα, η έντονη εικόνα του πακέτου καθώς και οι λεπτομέρειες που αφορούν την ποιότητα αυτού του τσιγάρου επηρεάζουν τον αγοραστή.







Ο στόχος είναι να γίνει πιο αναγνωρίσιμο το συγκεκριμένο προϊόν και να πειστούν για την αγορά του περισσότερο οι γυναίκες καθώς απευθύνεται ιδιαίτερα στο γυναικείο κοινό.

Η αφίσα μας δείχνει διάφορου; τύπους γυναικών που απολαμβάνουν ένα τσιγάρο. Όλες είναι ντυμένες με κομψά ρούχα και δείχνουν ξέγνοιαστες.

Στις εικόνες έχουν χρησιμοποιηθεί έντονα χρώματα, όμορφα καλλίγραφικά γράμματα για την γραφή της μάρκας του τσιγάρου και λίγες πληροφορίες για το ποϊόν, όλα αυτά αρέσουν στις γυναίκες και πρέπει να τις επηρεάσουν.





Ο στόχος είναι η πώληση και η αναγνωρισιμότητα του προϊόντος σε περισσότερους αγοραστές.
Η αφίσα δείχνει να ξεπετάγεται απο ένα πακέτο τσιγάρων μια καμήλα που καπνίζει. Η καμήλα αυτή είναι η μασκώτ της συγκεκριμένης μάρκας.
Η διαφήμιση αυτή προσελκύει τη προσοχή του κοινού με στοιχεία έκπληξης και χιούμορ.





όμαδα σύνταξης:

Αννα-Μαρία Παππά
Λεωνίδας Παππάς
Χρήστος Τσιούνης


Α3 τμήμα

9/4/08

Αίθουσες και πρόσωπα


Ο διευθυντής μας στο πολυτελές γραφείο του.

Ο Απρίλης έβρεξε για μας.




περίεργο να αποφασίσεις Ανοιξη να φυτέψεις
αυτόν τον καιρό τα φυτά παίρνουν μπόι απο τις βροχές του χειμώνα
ο Απρίλης όμως αυτός, έβρεξε για μας!!!!














Με μεράκι και μπόλικη όρεξη για δούλεια οι μαθητές του 1ου Γυμνασίου Ζεφυρίου σκάβουν για να βάλουμε μέσα κάποια δεντράκια ή θάμνους.